Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys on toimintamme keskiössä ja koska haluamme kehittyä jatkuvasti, teemme vuosittain sähköisesti toteutettavan asiakastyytyväisyyskyselyyn. Vuodelta 2017 saimme erinomaiset tulokset ja 97,9% kyselyyn vastanneista asiakkaistamme oli tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Saimme asiakkailtamme myös vapaasanallisia palautteita, jotka osoittavat kokonaispalvelumme olevan tarpeellinen ja yhteistyömme sujuvan hienosti. Tässä muutamia kommentteja:

  • Yhteistyö toiminut hyvin; asiakkailta tulee hyvää palautetta, kun ei tarvitse mennä pois kotipaikkakunnalta.
  • Kiitos hyvästä yhteistyöstä, kaikki on toiminut moitteettomasti.
  • Kaikki kontaktit ja yhteistyö työntekijöiden kanssa kiitettävää. Henkilöt erinomaisia ammattilaisia.
  • Yhteistyö on mielestäni sujunut mallikkaasti. Sähköposteihin ja muihin yhteydenottoihin vastataan pikaisesti.
  • Teette tärkeää työtä hyvin opastaen ja palvellen.
  • Todella ystävällinen ja auttavainen henkilökunta.
  • Joustavuus kuvauspäivinä erinomaista.
  • Toimivaa palvelua.
  • Toiminta on luotettavaa.
  • Aina olen saanut uuden ajan asiakkaalle, jos olen sitä tarvinnut. Paikan päällä kuvausten aikana myös työntekijä on joustanut.
  • Ei voisi parempaa olla! Suuret kiitokset joustavuudesta.

 

Mielikuvanne palvelustamme kokonaisuutena:

Potilastyytyväisyys

Yrityksellämme on potilastyytyväisyyden mittaamiseen käytössä Happy or Not -painikelaite. Laite kulkee vaihdellen kuvaajiemme mukana eri paikkakunnilla. Vuonna 2017 palautteen antaneita potilaita oli 2035 ja huikeat 95% heistä oli tyytyväisiä palveluumme!