Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakas- ja potilastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys

Asiakastyytyväisyys on toimintamme keskiössä ja koska haluamme kehittyä jatkuvasti, teemme vuosittain sähköisesti toteutettavan asiakastyytyväisyyskyselyn. Vuodelta 2018 saimme jopa edellistä erinomaista vuotta paremmat tulokset ja huikeat 98,7% kyselyyn vastanneista asiakkaistamme oli tyytyväisiä tarjoamaamme palveluun. Saimme asiakkailtamme myös vapaasanallisia palautteita, jotka osoittavat kokonaispalvelumme olevan tarpeellinen ja yhteistyömme sujuvan hienosti. Tässä muutamia kommentteja:

  • Yhteistyö on hyvää, helppoa ja sujuvaa. Aina saa asian nopeasti hoidettua jos yhteyttä tarvitsee ottaa.
  • Ajanhallintapalvelu on toiminut parhaalla mahdollisella tavalla. Aikataulut pitävät ja potilailla on monta kanavaa ottaa yhteyttä.
  • Ystävällinen palvelu, tarvittaessa saa kysymyksiin helposti ja nopeasti apua.
  • Erinomaista palvelua. Myös kuvaaja joustava ja asiakkaat tykkäävät.
  • Mukava asioida kanssanne.
  • Helppoa yhteistyötä! Kiitos!
  • Ihanaa kun asiakkaiden ei tarvitse lähteä terveyskeskusta pidemmälle.
  • Joustavaa, esimerkillistä yhteistyötä. Kuvaajien ammattitaito on hyvä.
  • Kokonaisuudessaan hyvä ja selkeä palvelu.
  • Kuvaajat joustavat hyvin aikataulusta. Pelkästään hyvää palautetta asiakkailta tullut.
  • Toimii loistavasti!
  • Asiakasystävällistä ja toimivaa. "Pitkämielistä", vastauksen saa, vaikka kysyisi samaa vaikka kuinka monta kertaa. 
  • Kiitos hyvästä yhteistyöstä.
  • Hyvä ja helposti tavoitettava palvelu.
  • On helppo ja hyvä palvelukokonaisuus. Kaikki on toiminut mielestäni tosi hyvin.

 

Mielikuvanne palvelustamme kokonaisuutena:

Potilastyytyväisyys

Yrityksellämme on potilastyytyväisyyden mittaamiseen käytössä Happy or Not -painikelaite. Laite kulkee vaihdellen kuvaajiemme mukana eri paikkakunnilla. Vuonna 2018 mittasimme potilastyytyväisyytta Ruotsissa ja palautteen antaneita potilaita oli 344, joista 95% oli tyytyväisiä palveluumme. Olemme erittäin kiitollisia tästä tuloksesta!